30 de setembre del 2012

ELS PRE-ESPORTS DE 3r CICLE

Estimats alumnes de 3r Cicle,

Com sabeu, vaig deixar en les vostres mans l'oportunitat d'escollir mitjançant una enquesta els pre-esports que treballarem aquest curs. Tal i com us vaig indicar, en fariem un per trimestre. Al primer trimestre practicarem "colpbol" un esport nou i per tant, amb les vostres votacions heu escollit els esports per al segon i tercer trimestre. En definitiva, els resultats han sigut els següents:

HANDBOL: 32 punts.
FLOORBALL (HOQUEI): 27 punts.
ATLETISME: 48 punts.
BEISBOL: 46 punts.
BÀSQUET: 72 punts.
BÀDMINTON: 43 punts.
FÚTBOL: 122 punts.
TENNIS: 58 punts.
VOLEIBOL: 38 punts.
ORIENTACIÓ: 102 punts.
RUGBY: 5 punts.
PITXI: 12 punts. No s'havia de votar, és un joc, no un esport.
COLPBOL: 3 punts. No s'havia de votar, ho farem igualment.

Per tant, els esports que farem seran els següents:
Féu clic a les imatges per conèixer més informació sobre cadascun.
1r Trimestre: COLPBOL
2n Trimestre: ORIENTACIÓ
 3r Trimestre: FUTBOL
Què us semblen?

4 comentaris:

  1. Estic molt content que faguem futbol peró falta molt per jugar-hi.BIEEEEEEEEEEEEEEN!!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. M'alegre de que estiguis content, ho passarem bé i millorarem molt! ;-)

      Elimina
  2. bien estic molt content de q hagi tocat el futbol encara q el de la horientacio no m'agrada tant segur q m'ho pasare be igualment

    y avam si tambe practicam el pixo que es un del esports favorits de la escola. :) ens o tenim q pasar fenomenalment be!!

    ResponElimina
  3. perdo me equivocat en ves de pixo volia dir pixi jaja perdo quin fall!!!!!

    ResponElimina